Vilken helg!!!

Hello Reader!!
 
Då var den här veckan över. Fan va fort det har gått ändå.
 
I Torsdags så jobbade jag som vanligt men bara halv dag. Slutade 12.00 men var ändå kvar till 13.00 för jag hade lite fin lir kvar att göra på min skylt som jag höll på med. Gick sen från jobbet och mot "Eftervården" på behandlingshemmet där jag skulle lämna prov. Tog en xtra liten avstickare och mötte upp hjärtat och älsklings grabben vid hans dagis och tog sällskap med dom till "Klacken" där jag sen vek av och gick över "Bullerforsen" och halvvägs runt älven och sen till hemmet. Där möttes jag av Linda, min gamla kontaktperson som jag hade när jag var inlagd. Vi tog ett gott snack om hur det var, hur det gick för mig, hur framtiden såg ut, hur det var med mina barn, med tjejen osv... Sen lämna jag prov. Det var så klart godkänt. "Clean as wissle" ;D 3 dagar kvar nu sen klockar jag in 9 MÅNDER!!! Ännu en milstolpe avklarad. Den 3:e av 4. Först 3 månader, sen 6 och nu 9 sen kommer THE BIG ONE, 12!!! 13:e Augusti så ska de firas ordentligt. Då smäller det, ÅRSDAGEN!! ;) Hoppas jag får nå fint.
 
När jag pissat färdigt så tog jag mig en oerhört skön långpromenad hem i den stekheta solen. Riktigt jävla sommarväder, man hade kunnat tro det var mitt i sommarn. Stannade till på en bänk och kika ut över älven, titta på änderna som strosa runt nere på gräset, såg folket svettas som kom springandes eller snabbt gåendes runt älven leden, hörde bilarna och bussarna swisha förbi bakom huvudet på mig. Satt bara där och riktigt njöt. Tog mig en avkopplande cigarett innan jag fortsatte min vandring hem för att hinna med middan. Köttfärssoppa med mjuka ost mackor.
 
Efter middan så la ja mig bara på rummet och svälde. Slog på min nya serie som jag börjat följa, "Cardinal". Riktigt bra. Sen blev det Robinson, kvällsfika och efter det så kolla jag in lite CS:GO matcher på "Twitch". Fan va grymma dom är proffsen. Tänk bara om man hade fortsatt att lira från när man var 16 och var helt torsk i de där spelet. Då var det bara en DRÖM om att man 1 vacker dag skulle kunna sitta och spela Counter Strike hela dagarna och tjäna pengar på det. Det fanns ju inte på världskartan då men nu... Nu är det en riktig SPORT och dom allra största lagen och spelarna tjänar flera 10-tals tusen. Skriver proffskontrakt som är värda 6-siffrigt. Helt sjukt!!
 
På Fredan sen så var det fortsatt jobb som vanligt. Fixa klart den pågående skylten från Torsdan sen så började på ett nytt projekt. Den är nog den bästa jag har gjort tror jag. Jag har lyckats fått ihop 4 st och det börjar fan sitta nu. Jag kommer lägga upp bild på mina 3 senaste och det märks stor skillnad på dom. Man ser vilken som är nr.1 respektive nr.3 :) Dom blir bara bättre och bättre. Det var ett litet litet slarv på en av bokstäverna på min senaste men annars är ja fan jävligt nöjd med den. Dom kommer sitta fint som prydnader sen i min kommande lägenhet. Sen kan man göra andra som man kan ge bort i present, julklapp osv... Vill ni göra en beställning så är det bara att höra av sig, haha.
 
Efter jobbet sen så tog jag mig även idag en lugn och skön långpromenad. Först till stan där jag tog ett par varv medans jag spelade lite och efter en stund så stötte jag på min älsklings grabb, min fina lilla parvel som var på väg hem till sin Morfar tillsammans med Tant Lena. Fick mig en bamsekram och en puss sen sa jag hejdå. Boostad av det lilla mötet så kändes det som om jag gick på moln resten av vägen hem.
 
När jag kom hem sen så väntade det middag, Lasagne. Smällde i mig 1 och en halv tallrik. Svingott var det. Gick sen ner på gymet till 19.00. Körde lite situps och boxades med säcken. Körde tills jag börja känna att Lasagnen var på väg upp i halsgropen, då la ja av. Hann nog med ca 40 minuter. Tog en välbehövlig dusch, sen upp och fixa kvällsfika. Sen la ja mig på rummet och glodde på "Cardinal". Jävla psykfall till seriemördare alltså. Se den serien!! Sen blev det läggdags runt 01.00 typ...
 
På Lördan sen så vaknar man upp till ännu en härlig och supervarm sommar dag. Solen skiner och inte ett enda moln på himlen så långt ögat kunde nå. Det var ju helt omöjligt att hålla sig inne + att det var ett Pokemon event från 08.00 - 22.00 så det var bara att göra sig iordning och gå ner på stan. Jag hinner knappt börja spela eller ens komma till stan förens jag återigen får se min lilla älskling kille tillsammans med hans kusin Ronja, Tant Lena och Morfar/Svärfar Leif. Dom sitter och fikar och Elton är super kladdig från sin kladdkake bit. Så jävla söt. Hela munnen full. Jag ställer mig och pratar en stund med dom och får sen innan dom ska gå till lekparken en stor bamsekram. Åhhh mitt lilla hjärta. Dom går till parken och jag fortsätter runt på stan och spelar.
 
Sen möter jag upp dom igen vid parken och tar sällskap med dom till Luna Pizzeria där dom ska äta mat. När jag precis ska till och säga hejdå till dom så frågar Morfar/Svärfar Leif om inte jag vill följa med och äta med dom, "Jovisst, jag kan gärna äta något" så då får jag sitta med dom och äta. Fan vilken dag det här blev då tänkte jag. Superglad. När vi ätit klart blev det en massa åkande i "paprikan" och Elton är flera gånger bara centimeter ifrån att skada sig när han bara handlöst kastar sig ut i den branta rutchkanan. Han är fan inte rädd för nånting den där ungen asså. Slänger sig rätt ut bara. Det är skitsamma om det är brant, går fort eller om ingen är beredd. "Swosch" säger det bara och både Jag och Leffe stod där med våra hjärtan i halsgropen. Tok unge!!
 
Sen fick barnen gå till hemmakväll och köpa godis. Jag gick med för att sen säga hejdå till dom men när vi handlat klart frågar Tant Lena mig om inte jag skulle följa med hem till dom, "pallar du det?" "Lr har du något för dig kanske?" Haha nej jag har inget planerat, jag följer gärna med. Så då blev det en promenad dit och en massa bus och lek på gården där. Sen kom hjärtat hem från jobbet och vi busa lite till innan det började små regna och vid det här laget så var Elton så jävla idiot trött så att han knappt visste vad han hette. Han hade inte sovit någon middag och hade nästan konstant från 13.00 bara lekt, lekt, lekt och lekt så vi gick upp och la han en stund så att han fick sova 1 och en halv timme. När han hade vaknat så umgicks vi framför TV:n medans Tant Lena och Kusin Ronja höll på att göra iordning en lyxmiddag ute i köket. Ingen fick gå ut dit och se vad dom gjorde och efter en stund så överraskades vi med ett jätte fint dukat bord och supergod mat. Det var så gulligt och jätte gott var det.
 
När maten sen hade smällt ner lite så var det dags för mig att runda av och bege mig hemmåt. Först borsta jag bort allt Lördags socker från Eltons tänder, gav mitt hjärta en bamsekram och tackade sen alla för en super duper fin och helt underbar dag. En av mina bästa dagar på väldigt väldigt länge faktiskt. Det kändes precis som om vi allihopa var en enda stor familj. Nej jag var så jävla glad när jag gick hem. Somnade sen som en liten bäbis runt 00.00 tiden.
 
Idag Söndag så ringde klockan 07.30. Dags att kliva upp, äta frukost och invänta Pappa eller snarare Farfar Larssa för idag är det den stora dagen. Vi ska nämligen åka till Södertälje och träffa TINTINO!!! Min älskade prinsessa. Min skönhet. Mitt andra hjärta. Mitt charmtroll. Min stolthet. Har inte sett henne sedan hennes födelsedag 29 Mars. Det här ser jag fram emot så in i helvete. 4 timmar med konstant busande och lekande för den där ungen får tamefan aldrig slut på energi. Henne skulle man kunna vara med i en lekpark en hel dag. Hon är precis som Elton, det tar aldrig slut. Dom kan sitta i en gunga i flera timmar och bara vilja ha fart lite då och då. Mina fina knytten. Vad skulle jag göra utan er? Tintin blir superglad av att se oss. Jag får en kram och en puss på munnen direkt. Mitt hjärta smälter. Sen är det full fart direkt.
 
Vi bygger sandslott och sandstäder i sandlådan, vi åker linbana, vi gungar, vi går till affären och köper fika, jag får jaga henne över hela affären medans hon springer runt med en leksak som hon vill att ja ska köpa och vägrar stanna, skriker och härjar: "Du kan inte ta mig pappa, haha. Du kan inte ta mig" och nej, det kunde jag inte heller. Hon var ju för fan snabb som en vessla och jag tänkte inte börja springa runt där (fucking akwoooord) Men sen lurar jag henne och får fast henne. Haha GOT YA princess!! Sen får hon välja vad hon vill ha till fika. Vi går tillbaka till parken och fikar sen så är det fullt ös igen.
 
Då skulle det gungas igen, åkas rutchkana, lekas i klätterställningarna och busas runt. Tiden bara springer iväg och innan vi nästan vet ordet av det så är klockan nästan 15.00 och det är dags för oss att åka hem. Hejdå älskling. Pappa älskar dig. Hejdå Faffa, Hejdå Pappa, jag älskar er. Naaaw!! Känslan när ens egen unge säger "Jag älskar dig" är obeskrivlig. Lika när han ber en att komma och så ger hon mig en kram och en puss. Eller när hon ber en stanna och så springer hon ikapp en med handen utsträckt och vill att man ska gå tillsammans med henne och hålla handen. Jag bara dör faderskaps döden. Älskade kära underbara barn <3 Pappas lilla flicka!! Längtar tills vi ses igen.
 
 
Jag måste också säga att vi hade en jävla tur med vädret. Först när vi lämnade Borlänge runt 08.00 så regnade det och ju längre ifrån Borlänge vi kom desto värre blev regnet men när vi började närma oss Sala och Enköping så slutade och sen i Strängnäs och Södertälje är det strålande sol fast med moln. Vi klarade oss i stort sätt alla 4 timmar utan nå regn, det var bara under en 10-15 minuters period som det små skvätta några droppar men annars var det fint hela tiden. När vi däremot var på väg hem och hade kommit 10 minuter utanför stan så bara vräkte regnet ner, det bara smattrade ner och man såg knappt nånting framför sig fast torkarna gick på max fart. Herregud, vart fan kom det här ifrån? Men det avtog sen ganska snabbt men resten av vägen hem så regnar det och när man kommer in i Hedemora sen så ser man det snöblandade regnet och sen resten av vägen hem. Snö!! Nu?? 10:e Maj och det snöar. Varför blir man inte förvånad. Igår var det rena rama sommardagen med minst 20 graders värme i solen och idag är det snöblandat piss regn och några enstaka plus grader. Så jävla svenskt!!
 
Resten av dagen spenderas hemma. Kom ganska lagomt hem till middan där det bjöds på kotlettrad, potatis och brunsås. Sjukt gott!! Sen blev det sängen. Tuppa av en sväng på 30min sen kollade jag lite CS på "Twitch" innan det var dags för kvällsfika och till det så kollade jag på Finalen i Mästarnas Mästare där "Mishel Thorneus" tog hem titeln mot "Frida Hansdotter" efter att ha legat låååångt låååångt efter men kom på något sjukt mirakulöst sätt ikapp henne, förbi och vann hela skiten. Starkt jobbat. Grymt. Sen var det Söndags final i Robinson. "Mattias & Josefina" åkte ur i Ö-rådet. Dom var 10, nu är dom 8. Det börjar närma sig slutet nu. Efter det så satte jag mig och börja skriva det här inlägget och nu är det färdigt så nu får jag tacka för mig, önska er en godnatt och en trevlig ny vecka imorgon. Puss och Kram <3
 
Ja juste, det höll jag på att glömma. Jag skrev ju tidigare i veckan att jag skulle GÅ minst 50KM den här veckan. Eller att ett av mina mål dom framtida veckorna är att gå minst 50Km varje vecka och den här veckan klarade jag det. 57 Km prick!!
 
Det har blivit några mil sammanlagt i det här spelet på snart 4 år. (6.164.7 KM)
 
PeaCe