Life goes on!!!

Hej gott folk!!
 
Veckan är snart slut och imorgon är det äntligen Fredag.
 
Den här veckan har varit helt okej. Jag har jobbat på som vanligt och mina skyltar börjar nu nästan se helt professionella ut. Jag har fått stor hjälp ifrån "mästaren" själv den här veckan. "Janken" har gett mig en massa tips och trix. Det är stora skor för mig att fylla men de ska nog gå bra. Haha riktigt jävla go och härlig gubbe de där ;D Han var faktiskt rätt imponerad över mina skyltar som jag hade gjort hittills och han tyckte att jag var väldigt stadig på handen, riktigt kreativ, noggrann och fantasifull. Det var kul att höra och roligt att han gillade mina verk.
 
Den här veckans projekt har jag gjort 2 skyltar med mitt älskade Manchester United!! ;D Är riktigt jävla nöjd med resultatet. "Mallen" för deras "Djävuls"-symbol tyckte jag var det svåraste att göra men det blev fan bra det också. Här får ni en bild på mästerverket:
Nu har jag påbörjat mitt nästa projekt och det är en beställning från Farsan. Han ville ha en skylt som det står "Wattberg" på. Självklart fixar ja de! Svart betalning under bordet. Ssssccchhh!! Säg inget. Och Elinor, sluta tänk dumma tankar nu. Du är bara avundsjuk!! ;D Haha
 
Utöver jobb den här veckan så har jag fördrivigt min tid med att umgås med dom allra närmaste. I Söndags så hade jag och Farsan tennis premiär på utomhus banorna vid sportfältet. Det var riktigt härligt. Vi hade nog en jävla tur med vädret för ena stunden så hade vi riktigt svarta och gråa moln ovanför oss men som sen drevs bort och vi hade plötsligt klar himmel och stekande sol för att sedan ha nya svarta och gråa moln över oss som sedan också drevs bort och solen stekte på igen. Vi klarade oss helt från regn under våra 2 timmar. Efter våra 2 timmar så stod det klart att min segersvit fortfarande tickar vidare... 4:e raka matchen nu. Seger siffrorna (6-2, 6-2, 6-0) och efter matchen så fick som vanligt förloraren bjuda på mat. Vi tog även med oss Brorsan som kom till planen precis när vi var klara. Simon bestämde att vi skulle till "Helenas" i KV. Göttans!! Den pizzan satt fint.
 
På måndagen så hängde jag med Mackan efter jobbet. Han hade tjatat på mig under en längre tid att Sibylla har en sån jävla god "vegetarisk" hamburgare och i mina öron så lät det inte gott. Det kunde inte vara gott tänkte jag. En hamburgare kan väl inte vara vegetarisk? En hamburgare ska vara flottig och bara innehålla fett. En hamburgare kan väl inte vara "nyttig"?? Han sa: "Du, den här hamburgaren är så god så jag kan t.o.m bjuda dig på den för jag är 100% säker på att du kmr gilla den och gör du inte det så är det något allvarligt fel på dig" OKEJ, fine, gör det du. Så vi drog väl till Sibylla då på kvällen och beställde en varsin "Epic Aoum" meny. Efter jag hade ätit upp menyn så fick jag väl lov att vika ner mig för honom. Den smakade faktiskt helt okej. Den var inte supergod men den var inte äcklig heller men jag föredrar nog hellre dom riktiga och flottiga burgarna hädanefter. Men tack för maten kompis!!
 
På tisdagen så spenderar jag dagen/kvällen med Sara och våran fantastiska son. Jag lämnade också över min skylt till henne som jag hade gjort. Jag har på sista tiden nu insett att jag mår otroligt bra bara jag är i deras sällskap. Det räcker för mig. Jag är nöjd så länge jag får ha dom 2 i mitt liv. Som "vän" eller som "partner" doesént matter. Men att jag får vara pappa till Elton betyder allt. Jag kan inte med ord beskriva hur mkt det betyder för mig. Han är min älskade lilla plutt och jag älskar honom lika mycket som jag älskar min riktiga dotter Tintin.
 
På Onsdagen efter jobbet så går jag nog dagens absolut längsta promenad på väldigt väldigt länge. Börjar med att gå från jobbet till Stoltzen för att lämna prov. Jag fick lämna idag istället för imorgon då det är röd dag, varför vet jag inte men. Så de var bara att knata dit. Jag möts upp av Mattias som jag inte har sett på väldigt väldigt länge så det var otroligt kul att få sätta mig ner och prata med honom en stund innan jag lämnade prov och gick. När jag var klar så ringde ja Beckeen för att se om han var hemma, han bor ju ändå efter vägen som jag går när ja ska hem. Nej det var han inte, han var på sportfältet och tog sig en promenad så jag tog och gick dit jag med och mötte upp honom. Samtidigt som ja kom dit så slog det mig att Sara skulle ha sin boxningsträning där så varje gång jag gick för att dricka vatten där vid omklädningsrummen så passa jag på att tjuvkika lite på henne när hon stod där och svettades i den heta värmen. Måste säga att det var en otroligt sexig syn. Vilken hårding! <3 Love it.
 
När jag kom hem sen så konstaterades det att jag sammanlagt under hela dagen hade gått 30 000 steg och nästan 2 mil i pokemon. Mitt mål på 50km i veckan kmr jag klara enkelt för nu stod mätaren på 37km och imorgon ska jag möta Beckeen på samma ställe igen och gå runt fältet.
 
Idag Torsdag så var jag ledig från jobbet pga röd dag. Så jag tog sovmorgon till 11.00 sen gjorde jag mig klar för att möta upp Beckeen vid sportfältet kl.12.00. Vi drog 4 varv runt och det sluta på nästan 1 mil + att vi också gick hem till han sen i Forssa så de blev ytterligare 2.5-3km. Vi köpte med oss pizza som jag bjöd på och som vi var värda efter de här. Köpte också med oss 1 varsin alkohol fri "Staropramen" öl enbart för att få känna den goda öl smaken i den här stekheta värmen. Idag kändes det fan som en riktig sommar dag. Vi satt på hans balkong en stund och solade och bara njöt av livet. Det underbara livet som man lever just nu. Allting är så jävla bra. Idag kunde jag fan inte må bättre alltså förutom min värk i ben och fötter men annars så. Att få sitta och njuta i solen med en kall alkohol fri öl tillsammans med min allra bästa vän. 
Imorgon så ska vädret vara ÄNNU bättre. Det lovas klar blå himmel och en stekande sol på 20 grader. Vi ska återigen mötas upp på fältet runt 12.00 och gå några varv. Sen blir det nog bara att umgås och ha det allmänt trevligt. 
 
Efter den här fina dagen så kommer jag hem och tar det lugnt. Sätter mig i sällskapsrummet och chillar med Hampus. Ser lite på TV och snackar lite. Sen går jag in på rummet och börjar skriva på det här inlägget.
 
 
"Victor Leksell - SVAG"
 
 
Life Goes On!!
 
 
 
#1 - - Elinor:

Avundsjuk?! You sick fuck 😂😂😂

#2 - - Elinor:

Blev så jävla glad när det stod non-alcohol på ölen.. Fan vad du växer 👍 snart kan du bli min privata terapeut utan kostnad 😘