Karma is a bitch!!!

Hej alla glada!!
 
Det var ett tag sen... 
 
Men det beror på att jag dels har varit lite upptagen, förbannat trött på kvällarna så att jag inte har orkat skriva något och för att jag har bytt datorer lite till höger och vänster. Min kära darling, hon tänker då så fint på mig. Hon vet att jag behöver en dator, hon vet att jag eventuellt kanske börjar i skolan snart där jag kommer att behöva en dator så ängeln själv lägger ut och köper en helt okej användbar dator till mig. Så jävla snällt. Du är GULD värd min klippa. Love U!!
 
Annars då den här veckan och helgen som var.
 
Fredagen spendera jag först med Beecken, vi tog några varv runt sportfältet och snacka lite gojja som vanligt. Efter 2 timmar så skildes vi åt och jag drog hem för att äta. Sen ringde Mackan och ville spela biljard. Dom hade äntligen öppet igen. Kändes som om det var en evighet sen dom hade öppet och sen jag spelade också för den delen. Över 1 månad sen. Och det gick ju inte så vidare bra heller kan ja ju säga. "Ringrostig" var ju bara förnamnet. Vi höll ganska jämna steg i början men sen så kunde han rycka ifrån och vinna till slut med 24 - 34. GRATTIS!!
Nu får det inte dröja så jävla länge innan man spelar igen så kanske man kommer in i det igen som man hade gjort innan de här viruset kom och "fucka up" allting. Så håll öppet nu!! Tack.
 
Efter biljarden så drog vi till affären och handla så mycket snask... kladdkaka, grädde, cola, chips, choklad, monster, you name it. KAKOR!!! För här skulle de bannemej LANAS CS!! Oh yeah. Hela helgen är det föräldrafritt hos Macke Mackan så nu ska vi snaska och panga HS utan dess like. Så jävla kul att vara tillbaka i tonåren igen. Vara vaken hela natten, sova halva dagen och panga HS. Snacka skit i venten och lukta svett. Mmmm... fint som fan de.
 
Hela Lördagen var det samma sak. Lan Lan Lan och pang pang. "HEADSHOT!!" ;D "The Bomb Has Been Planted", "Terrorists win", "Roger that", "Go go go". Hahaha så jävla roligt. På kvällen sen så blev det en liten roadtrip till Falun och till "Bojsen Beach" där det var några polare till oss som skulle festa och grilla. Vi köpte med lite korv m bröd och drog dit och grilla med dom och snackade lite skit i några timmar sen drog vi tillbaka till Mackan och fortsatte panga resten av natten och nästan in på morgonen.
 
På Söndagen sen så sover vi fram till 12 och sen spenderar vi HEEEEELA dagen framför Netflix. Vi kollar på en skit bra serie som vi hitta, "White Lines". Första säsongen har 10 avsnitt och vi kollade på 7 st i streck innan vi tog ett break och gjorde en lyxig middag. Kycklingfile, ris och currysås. YAMMI!! Till maten så blev det avsnitt 8 sen var jag tvungen att säga godnatt och hejdå men när jag kom hem så kollade jag ju självklart klart på dom 2 sista innan jag ställde klockan och gick och la mig. Jobb imorrn för fan!!
Så på måndagen ringer klockan, 06.40 som vanligt och jag stapplar upp, sedan ut till jobbet. Jag fortsätter jobba på mitt beställnings projekt från Farsan och det här kan nog vara den snyggaste skylten jag har gjort faktiskt. Är riktigt riktigt nöjd med den. Ska ge han den på Söndag då vi ska spela tennis så därför kan jag inte lägga upp bild just nu åt dig. Men efteråt så ska du få se. Efter jobbet sen så tar jag en långpromenad till bullis, ett varv runt fältet och sen hem. Jag käkar middag och sen lägger ja mig på rummet och glor på TV resten av kvällen. Förra veckans mål med att GÅ minst 50km klarade jag med bravur... det blev t.o.m 75km. Så nästan exakt 1,1 mil om dagen. Riktigt bra jobbat av mig lär jag säga. 3:e veckan irad nu som jag klarar vecko målet på 5 mil.
På Tisdagen så är det jobb igen som vanligt och eftersom jag är klar med beställnings skylten så bestämmer jag mig för att göra en annan skylt. En skylt till jobbet. För det är nämligen så att det är väldigt väldigt många utav "Ta till varas" kunder som går fel och tror att vårat snickeri och ingången in till oss är ingången för "Ta till vara" så jag bestämde mig för att göra en skylt som jag kan luta mot ett av våra fönster på fönsterbrädan där det står
"<----- Ta till vara" så fan ta dom jävlarna om dom går fel nu för nu kan man se de klart och tydligt. 
 
Efter jobbet sen så tar jag mig en härlig promenad hemåt i det väldigt fina och varma vädret vi har. När jag kommer hem sen så finner jag en riktigt bra och härlig serie på Netflix igen, "Top Boy" och serie torsk som man är så blev ju så klart 7 avsnitt irad utan pause och vid 01.00 känner jag att ja är tvungen att lägga mig för att orka gå upp och jobba.
 
På Onsdagen sen så är morgonen som vanligt. Ja går upp, klär på mig, fixar ordning matlådan, tar en kopp kaffe och går ut på verandan och tar en cigg sen går jag till jobbet. När jag väl kommer dit sen så får jag höra av personalen att jag är tvungen att byta ställe idag. Ja kan inte jobba inne på snickeriet idag utan jag får antingen hjälpa till i någon av bilarna att klippa gräs, hjälpa "Ta till vara" att vara VAKT och se till så att det bara är 20 personer inne i butiken samtidigt eller vara i "Stock-boden" och hjälpa Lasse å Walle. Jag valde "stock-boa". Så jag hjälpte till med att slipa en massa bord, olja in dom och måla dom.
 
Under dagen sen så fick jag reda på VARFÖR jag var tvungen att byta och hjälpa till på annat håll. VARFÖR jag inte kunde vara på mitt eget ställe och jobba. Vi hade tydligen haft INBROTT där under natten. Det var någon skåpbils liknande bil som hade blivit stulen därifrån och som var fullt utrustad med maskiner och verktyg för flera flera tusen men det som tjuvarna inte visste lr kanske inte ens tänkte på var att bilfan var också utrustad med ett GPS-system så när AME upptäckte stölden och ringde Polisen så kunde dom bara spåra GPS-signalen och inom 1 timme så var tjuvarna fast. Dom kom rullandes på en liten liten fjantig ödslig grusväg mellan Säter och Gustavs där dom säkerligen trodde att dom aldrig skulle bli upptäckta men där möttes dom av en snutbil från varsitt håll. BUSTED!!
 
KARMA IS A BITCH FELLAS!!! 
 
Så bilen är återfunnen och tillbaka där den ska vara och mitt snickeri kan öppna imorgon igen och allting är som vanligt.
 
Efter jobbet sen så promenerar jag hem och ser klart på dom återstående avsnitten av "Top Boy", äter sen middag och efter det så tar jag mig ner på stan en sväng och spelar lite samt att jag träffar min yngre bror Jesper som jag inte har sett eller pratat med för den delen på ett bra tag så det kändes väldigt väldigt kul att få hänga lite med han faktiskt. Han har tyvärr hamnat på en väldigt väldigt slirig och farlig väg i livet nu och jag om någon vet vad det handlar om. Jag ska försöka få honom att fatta och inse att den där vägen vill du inte gå grabben. Vänd om och hitta en annan. Blixtfort!! Men vi hade ett bra snack. Jag tror att han lyssnade och att det mesta gick in så nu hoppas jag bara att han håller det han har lovat nu och att det han sa stämmer. Visar det sig sen att han har trollat mig då får han skylla sig själv.
 
Idag Torsdag så tog jag ledigt från jobbet. Jag går bara halv dag ändå och jag tycker det är så himla onödigt vissa Torsdagar att bara gå dit och jobba i 3.5 timmar och sen gå hem igen. Då stannar jag hellre hemma eller göra något annat tills jag ska ner på "Stoltzen" och lämna prov 15.00. När jag är på jobbet så blir det så hattit. Först dit, sen hem, sen Stoltzen och sen hem. Blir ett jävla promenerande. Fast det blev en hel del promenerande iaf idag. Är redan uppe i 45km på mitt vecko mål 50km. Sen så var jag uppe i över 41.000 steg på min klocka idag men det raderades på något jävla vänster så jag har bara bild på när jag var lite över 33.000.
Det hände också en otroligt rolig och en helt fantastisk grej igår som jag väldigt gärna skulle vilja berätta om men eftersom jag har lovat att överraska Farsan på Söndag med denna nyhet så kan ja tyvärr inte avslöja den riktigt ännu men mina närmaste vet vad det handlar om. Jag kommer "glowta" om det här efter helgen. Trust me!! "He schould really hear this" ;D HAHAHAHAHAHA!!! In your FACE, M!!
 
Imorgon är det FREEEEEDAG!! *Woop Woop*