Skolavslutning!!

Godmorgon alla glada!!
Fy fan... jag kan knappt fatta att det är sant. Idag är det ÖVER... För gott. Alla betyg är satta och jag KLARADE mig. Jag är godkänd i alla kurser utom Psykologi 1 men det gör ingenting för man behövde 1450 poäng för att bli fullständig undersköterska och vi kunde få 1500 totalt, Psykologi kursen är bara en 50 poängare så "no big deal " ;D Det känns iaf fruktansvärt skönt att ha klarat av det och nu direkt efter skolan så kanske ja har ett jobb DIREKT. För vi var nämligen iväg på studibesök hos "facket" igår och när jag berätta för dom att jag helst ville bli personlig-assistent så fixade en av fack-representanterna ett jobb åt mig. Eller iaf en intervju... Jag ska träffa en mamma och en pappa till en 3-årig mongolid på Söndag. Mitt personliga brev gav ett jättebra intryck och jag hoppas att dom kommer gilla mig som person också och jag hoppas verkligen inte att dom blir skrämda eller får några förutfattade fördomar pga mitt utseende. Jag är iaf jätte nervös men samtidigt väldigt positivt inställd ;D
 
Snart ska vi få våra betyg, äta smörgåstårta och sprätta upp SKUMPAN som ligger på kylning! Det här ska FIRAS!
 
Sport nu då... 
Leksands IF, 5:e raka förlusten igår och inte nog med det så blev det en fruktansvärd överkörning, en förnedring, ett oerhört stort kolapsande från hemma laget som till slut fick stryk med hela 0-8!!! En skam... Även fast det var mot Luleå som börjat säsongen kanon bra så kan man inte vika ner sig sådär totalt som dom gjorde. Oerhört pinsamt.
Men jag säger som alla andra trogna Leksingar, även om det går dåligt nu så finns ju fortfarande hoppet om att det komme vända. Tittar vi på fjolårets säsong så hade Färjestad 11 raka förluster och vad kom dom till slut? Till final och blev SM-2:a så möjligheterna finns och det är absolut inte kört än. Snälla de är 50 omgångar kvar. Nästa vecka så blir det en ödes match i Division 1 södra... Daladans derby mellan IK Brage - Dalkurd FF. Vinnaren i den matchen har extrema möjligheter till att kvala sig upp till Superettan. Heja Kurdistan, Oh hej oh jalla, oh hej oh jalla! ;D Haha. 
 
#1 - - Eric:

Du vet att arbetsgivare brukar/kan googla på möjliga kandidater, och får föräldrarna se detta att du har skrivit "en 3-årig mongolid" så kommer du definitivt inte få jobbet! Skärp dig!

#2 - - Anonym:

Grattis gubben ! Otroligt bra jobbat :)