SISTA VECKAN...

Idag är det Måndagen den 17/7... Vad händer en dag som denna? Chill mode? Sol & Bad? Who Knows...
 
 
 
 
När jag vakna imorse så hade jag fått lägenheten på Kvarnberget, Falun som jag ansökt om. Fruktansvärt härligt! Ska bli så jävla skönt att slippa dom förbannade bussarna som går så jävla dåligt ibland. Skönt att komma närmare stan också, har jämt känt mig lite instängd där ute i byn...
 
Skrev på kontraktet kl.13.00... 1:a September flyttar jag in... Falun, kvarnberget, drillstigen 3c. Nu du Peppe... ;)
 
 
 
Sitter nu hos min tattoo-boy och tok stressar han till max på skisserna så att han kan börja måla mig nångång... tror han har ihjäl mig snart eller så lägger han nog fram alla grejer själv och ber mig köra själv, va ju så han lärde sig... haha, idioten! ;D Jag vill ju ha dom på en gång, dit gaddade direkt så jag kan gå runt ute och skryta med dom till alla som är avundsjuka... 
 
Tattoo 1: En Haina Mask som e lite crazy...
 
 
Tattoo 2: En lönnfet å sittande chill buddha som röker på...
 
 
 
Inte nog med det så är det sista veckan av sommarlovet från skolan. Sen börjar skolan igen... Dom sista 2 månaderna.. sen är jag färdig utbildad UNDERSKÖTERSKA. Ska försöka få in mig på Hemtjänsten i Falun efter att vi gjort praktiken i skolan för den ligger precis vid kurs slutet så om man har tur så kanske man har en timanställning redan efter att man gått klart utbildningen.
#1 - - Daniela:

Grattis till lägenheten!

Svar: Tackar!!
Sebastian Wattberg