Allmänt, Hjälte, Naprapat, Rasta, Ryggakuten, Shopping Naprapat, Rusta, Ryggakuten, Strumpor

RYGGAKUTEN!!

Greedings mina freds människor ;)
 
Hur fan mår ni? Mår ni lika bra som jag eller, hehe ;D Gör ni inte de? Light it up... *driver*
 
Idag ska ja skriva om hur jag ÄNTLIGEN fick "bukt" på mitt satans jävla "problem", LUGN jag ska förklara vilket problem och hur ja fått de. Jo jag har nämligen haft ONT i ca 1 års tid nu, har hela tiden trott det varit ryggen... Har gått till en sjudjävulens massa personer och betalat MULTUM för att få rättsida på skiten men har ej lyckats, förän IDAG... äntligen ;) ;) Ringde nämligen och bokade en tid hos "Ryggakuten", fick en tid i Måndags som jag tyvärr sov över på men idag kl.10.00 så mötte jag min HJÄLTE "Martin Nyberg, naprapat". Vi lokaliserade problemet direkt och LÖSTE de, OBESKRIVLIG SMÄRTA/SKÖNHET kan ja lova. 
 

 
Drog sedan iväg med min Far och handla lite, CHECK THIS OUT:
 
 
RUSTA
3st 5-PACK strumpor för 49:-
 
 
 
 
 
 
Menar det var ju hur jävla taget som helst, undra hur många "pack" dom sålt, borde va ett antal?
 

 
 
Sedan drog vi tilloch fika, tog en princessbakelse och en stor latte ;D (Har tyvärr just nu en 99:- telefon, får inte tillbaka min Galaxy Note 2 förens tidigast 7 aug så därför kan ja inte ta bilder på mina dagliga sysslor, ska försöka låna en kamera) Vi åkte även förbi området där ja ska flytta in och kollade in vart lägenheten låt, hur området såg ut och så vidare... Det positiva var att dom höll på att öppna ett "livs" bara 50 meter bort. "Konsum" ligger också nära men hoppas "livs":et kan vara ett snäpp billigare, "Konsum" är ju trotsallt Sveriges DYRASTE livsmedelskonsument.
 

 
 Dagens lunch idag blev:
 
Karins Lasagne
 
 

 
När jag kom hem så SPÖREGNA det verkligen, va nästan så att det gjorde ont å få de på sig ;( USCH!!
 

 

När det hade lugnat sig lite så satte jag på mig badshortsen och gick ut å NJÖT!! ;) kommer ni inte ihåg när man var liten hur man bara ÄLSKADE att bada i regnet? Man stod under stuprennorna och "duschade" ;) Hahaha fy fan vilka minnen... Kommer ihåg hur jag och mina polare sprang runt på gården på Jax och lekte i regnet... körde "vattenkrig". FYNDIGT!! ;P Småglin... Älskar också när det bara TOK MULLRAR och när det verkligen SPRAKAR på himlen, känns som om himlen rivs itu som tidningspapper nästan... mmm MYSIGT!!!
 


Sitter nu här i min ensamhet och filosoferar över vad jag ska hitta på för någonting, förslag någon?? ;)
 
PeaCe & LoVe