Allmänt, Tattoo Tattoo's

Ny gaddad!!

 
 
 
Fridens mina kära vänner! 
 
Idag började inte min dag bra... för det första vakna ja flera ggr under natten pga värmen så jag hade från början av dagen redan dålig sömn, min kropp var trött och jag kände mig väldigt sliten. Slet mig dock upp och stapla in i duschen där ja piggna till en aning, började tänka på vad jag hade planerat, vilket var att ja skulle göra 2 nya tattoos och det fick ju mig och min kropp att gå igång igen, vakna på riktigt, verkligen se FRAM emot dagen. Men den började tyvärr inte bra... För jag GLÖMDE nämligen min mobil vid busskuren. Hade lagt den brevid mig och när bussen kom så tog jag bara min väska, reste mig och gick... 2 km senare kom ja på vad som hänt för jag skulle ringa och väcka tatueraren, PANIK!!!! Tänker så det knakar, ska ja plinga å gå av? Vem kan rädda den? Hur ska ja göra? HJÄLP!! Men det tar inte lång stund innan jag snabbt lugnar ner mig och tänker att: "Nej men va fan det är ju Svärdsjö, den lilla snälla hålan. Där alla är så hederliga, ser någon den lämnar dom ju in den självklart" men samtidigt tänkte ja: "Fan ja måste få tag i en kompis som måst springa dit och se om den är kvar"... När ja kom till taueraren så skrev ja till en kompis och 10 minuter senare hade han den i handen, VILKEN TUR!!! ;)
 
När jag satt på bussen på väg till stan så satt jag och filosofera och kom på den här texten:
 
"Bort mot tid och rum, ska du och jag, hand i hand, vägen vandra
tillsammans klarar vi allt, tillsammans står vi högst, på toppen
Vi ser ner på dom andra, tycker dom är små, faktiskt märkligt små"
 
Sedan var det dags och lägga sig under nålen...
 
Ca 4-5 timmar och en sjudjävulen massa smärta senare,  FY FAN VA ONT DET GJORDE!!!! Jag har aldrig tyckt att det har gjort ont att tattuera sig förut, jag har gjort ett antal men idag alltså, FY FAN!!! Tror att det gjorde så ont pga att jag är så fruktansvärt solbränd. Nöta med en nål och härja då kan ju inte vara smärtfritt direkt... " öhm nej tack, det ska gudarna veta!! " 
 


TatTo 1
 
BUDDHA
 
 
TatTo 2
 
 
Hania Mask
 

 
 
 Var även iväg och tog en "Magnum Classic" på Willys tillsammans med min Far mellan gaddningarna...
 
Nu väntar en fantastisk buss resa på 1 timme hem... ska bli så jävla skönt å slippa dom om 2 månader. PeaCe