Allmänt, Filosofier, Livetsblomma, Psykiatri, Psykologi, Tankar DÖD, Frid, Harmoni, Hopp, Kärlek, Lycka, Människor, PeaCe, Psykiatri, Psykologi, Tro, Vänner

HELG!!!

nvgöreangvklänerfgknsfdnväkfäklanVÄLKNs
nvlKNFDLKBKSNGBSFG
FGSNkmsdvmkldfvbkb
SGHNKMFEDBKLNSGFBKLNGFS
 
AAAAAAHHHHHH!!!....
 
SKRIKER ALLT VAD JAG ORKAR INOMBORDS.... DET PÅGÅR JUST NU ETT 3E VÄRLDSKRIG I MIN HJÄRNA.
 
Blir TOKIG snart...
 
Nu tänker ni...
 
"-Öhhmm...Okej?"
"-Den där Krabban borde kanske hålla sig till havs istället?"
"-Du Sebastian, allt bra med dig ellä?"
"-PSYKISKT SJUK???"
 
"Ta de chill"  "relaxa" eller "softa"... jag ska berätta. 

Nej kära vänner... Anledningen till att det var ett 3e världskrig i min hjärna var för att jag inte kom på ett enda ord att skriva om, känner ni igen de kanske? Man sätter sig ned eller du kanske redan är uppkopplad och man bestämmer sig för att man ska "skriva om något" och sen när man väl är där, när man liksom precis ska till å skriva ner alla dom där 1000-tals tankarna och orden som flödade runt i skallen på en bara sekunder innan helt plötsligt kan försvinna, spårlöst. Puts väck. Haha änt det konstigt? Dom finns ju där men när du väl ska till å BÖRJA skriva så är det kolsvart, blankt. TOMT. Vet inteom hjärnan på nåt vis är så pass exalterad på att vilja skriva så den blockerar vissa delar och funktioner av sig själv för att efter ett tag ge med sig för tids nog så kommer ju orden... Vi ser ju själva hur mycket vi fått ner ;) Underligt det där... Märkligt... Men nu e vi ju igång så jag borde inte alls hålla mig till havs, trivs bra här faktsikt men små fel har det ju varit på en hela tin så det var ju ingen nyhet direkt. Nog är vi ALLA lite "psykiskt sjuka" om vi bara tänker efter lite...
 
"ALDRIG!! Finns inte en chans att jag är psykiskt sjuk?"
"-Öhm JO, det är du visst för du skulle göra precis som den "sjuke" skulle göra... när det väl gäller"
 
Nu finns det ju lite skillnader på vad som räknas som sjukt och inte sjukt... Det ska vi inte ens ta å gå in på för då kommer jag inte komma i säng förens nästa millenium ungefär. Jag tror iaf att ALLA människor har någon form utav psykisk sjukdom + att JAG VET att: "Människan är den farligaste varelsen på jorden" och det är FETT sant. Den som inte håller med kan gå och läsa någon annans blogg istället. HEJDÅ!! Fick ett "C" på kursen "Psykiatri" så ja vet vad ja snackar om. Lr ja, lite iaf... Ska inte säga att jag helt plötsligt gått och blivit en psykolog, terapeut eller kurator utan ja menar bara att jag är insatt i det jag pratar om. Vet bara lite (ytterst lite, för det borde ju finnas oändligt med forskning gällande de mänskliga intellektet) om de mänskliga psyket och DRA MIG BAKLÄNGES va fucking INTRESSANT det är. Det är ju hur kul som helst... Experimentera, Observera, Prova sig fram, Analysera, Varför blev de så?, Blir det bättre om vi använder 2 proffesorer? Räknar man ut ett matte-tal snabbare med 2 matte lärare istället för 1? Nej men ni fattar vinken... här har jag hitta mitt mecca tror ja. Tänker alltid i dom banorna... i min värld så finns det en logik bakom allting. Jag tror tex stenhårt på "ÖDET", att det JAG GÖR har en mening och att det som jag sen bestämmer mig för att göra, det var redan planerat...
Av "-VEM DÅ?" (tänker/frågar sig dom här stjärnorna som knappt vet vad dom heter själva)
Jadu... Säg de. Hade jag vetat det så hade ja nog kanske talat om det från början.
 
En annan sak, MÅSTE vi allti veta "VEM"??

Är så jävla glad för att jag går den här utbildningen som jag går nu så de finns inte alltså. Har lärt mig HUR MYCKET SOM HELST... Bla att "livet" fungerar som en blomma...
 
Haha URSÄKTA, en blomma? Va fan menar du? Hur fan tänkte du nu? ;/
 
Haha yes!! Det stämmer bra det... Jag tycker man kan beskriva livet som en fucking blomma... En blomma som hela tiden måste vattnas och för att "snygga" till den, få den å skjuta ifrån sig ett skott eller 2, för att kanske "stärka den" eller helt enkelt bara få den å "växa"=leva så kan du välja att vattna den med olika "näringar" och jag tycker livets "näringar" är "kärlek", "frid", "lycka", "lugn" och "harmoni" Känner du detta BLOMMAR DU FINT MIN VÄN. Känner man inte detta så tror ja dock att "livets blomma" kan se rätt vissen ut, uttorkad, skrynkliga blad som bara faller, snus torr jord och ser bara allmänt DÖD ut. Själv vet jag precis vad jag behöver för "näringar" för att få en stark rot, kraftig själk, lukta gott och se riktigt riktigt fin ut. Haha är inte det bra? Vet du det? Tror fan inte alla vet det alltså... Tror många människor lever i misär!! Halv lyckliga bara... Det får bli som det blir... Fan va klockan drog iväg, 05.56. Kanske ska ta och lägga sig kanske? Jo fan, det gör jag. Är ju F.F.T!!

Godnatt mina kära vänner...
 
Nu är klockan efter 00.00 och då är det "officiellt" NATT. De visste ni inte va??
"-Jo, de visste ja
"-TJENA du, försök inte!!
Nu lärde du dig fan något nytt...
 
Ni känner väl alla till uttrycket: "varje dag så lär man sig någonting nytt" eller? Haha den som sa de vill ja ge en chokladkaka till... klockrent ju, för det stämmer, det är så jävla sant så det blir bra. Jag tex fick idag lära mig att "Stick Figure" var en GRUPP och inte bara en enskild sångare vilket jag hade fått för mig och hur fan kunde jag ha fått fö mig de liksom? Stört. Skadat.
SOVGOTT
PUSS & KRAM