HAHA!!

 
 
 

 
 
 

 
 

Hahaha... 
 
Jag; "Vad är det som NÄSTAN står allra allra först på min sida? Jo "Jag startade nyss min blogg och tycker det är en spännande grej"...
Ni; Varför påminner du om de?? ;/
Smarte Jan, nej "Jag" menaja; Jo det är för att jag precis nu skriver ett nytt inlägg, så klart, PUCKO!! ;D

Jag är så fruktansvärt såld och kär i den här förbannade "Stick Figure" alltså och nu känner jag att jag måste dela med mig om vilka som är mina favorit låtar...
 
Ur albumet "Burial Ground";
Stick Figure - Burial Ground
Stick Figure - Breathe
Stick Figure - Hard Drugs
Stick Figure - Coming Home
 
Ur albumet "Smoke stack";
Stick Figure - Vibes Alive
Stick Figure - Thick & Thin
Stick Figure - Hawaii Song
Stick Figure - Livin It
Stick Figure - Break Of Day
Stick Figure - On 2night
Stick Figure - Longtime
TANKE; "Vafan, är inte det här hela albumet?? ;/ *HAHA*"
Stick Figure - Folson Prison Dub
Stick Figure - Fight The Feeling
 
Ur albumet "Burni'n Ocean";
Stick Figure - So Good
Stick Figure - Love Found
Stick Figure - Rise Above
Stick Figure - We Get High
Stick Figure - Running Wild
Stick Figure - Songs Of Yesterday
Stick Figure - The World Is Waiting
Stick Figure - Dead End Street
 
Kom på att jag har ljugit för er lite, har inte riktigt ladda ner ALLA album utan bara dom där 3 ;D ska ladda ner varenda jävla låt han har gjort kan ja lova. HAHA!! "-Säkert!"

Det finns en massa reggae artister som jag diggar men jag kan inte skriva om ALLA "just nu" utan jag väljer (HAHA ser ni? Jag väljer själv) att skriva om "Sticky" som jag SJÄLV har bestämt mig för att kalla han... hihi. Men JAAA!!! *DET VAR ETT JÄVLA TJAT* 

Imorgon kommer jag skriva om "Rebelution"... Nu måste jag verkligen gå och sova känner jag, har ONT SOM FAN  i hela kroppen och kl.12 ska ja spela en tennis-match med farsan.
 
"Ah jo tjena, hur fan ska de gå?"
"-Mm ah jo, det kan man ju fråga sig.
"-Fånt vi se då!"
 
säger vi, som en ÄKTA dalmas.

GODNATT & SOVGOTT
AND LOVE!!