Allmänt, Harmoni, Hurfanservärldenut, Lugn, Reagge, Sova, Stick Figure Enbättrevärld, Frihet, Harmoni, Reggae, Sjuktvilkenvärldvileveri, Stick Figure

Chilla!! Relaxa!! Softa!!



God kväll mina kära följare...
 
Hur fan mår ni? Hur står det till?Mår du bra? Äre lugnt ellä? Hu fan e läget? Mår ni bra? Säg!! Hur har dagen varit? Vad har ni gjort? Har ni haft kul? Va hände? Jag vill veta allt... ja hoppas iaf att ni haft kul och att dagen har gjort er lyckliga och inspirerade. Själv har jag bara varit inne hela dagen och legat och sovit... SÅ JÄVLA FUCKING SKÖNT... bara ta 1 hel dag och sova, sova bort den helt, bara sitta helt yr framför datan, huvudet väger 1 ton och man stirrar in i skärmen å ba: "ööööhhhhh VA??" ;) *HAHA* är så jävla skönt alltså... har en sådan dag idag ;) Orka fanimej inte göra någonting idag, kände att jag och sängen behövde umgås lite istället.

Sova! Finns det nå skönare? Finns det något bättre, än å sova? Eller? Bara slänga sig i sängen, kasta över täcket och gunga sig till sömns tillsammans med reggae artisten som bara ska få en xtra avslappnad. Känner ni gunget? Flowet? Lugnet? Skönheten? Harmonin i reggae låtarna är ibland helt obeskrivliga... Man blir som en robot, går in i någon sorts trans och bara försvinner iväg, till en helt annan värld. Tonerna, musiken och rösterna får en att på ren automatik TOK DANSA, SKAKA i hela kroppen, SLÅ allt vad man orkar med huvudet, SVINGA med dreadsen så dom bara flänger och far nej men ni vet... wooohhhoooww!!! Känner ni inte?? E ju galet... hur bra de e. Har dom 2 senaste dagarna fastnat för artisten "Stick Figure" och jag blev helt såld direkt, tanka hem alla hans album och sedan dess är det bara låtar ifrån han som kommer ut ur mina högtalare. Försökte med någon gammal, som jag lyssna på för 1 vecka sen, SKIIIIT!!! Gick inte... De klinga inte alls i örona som det borde göra, trodde de skulle gå bra eftersom det är en låt som jag vanligtvis lyssnar på men ICKE sa nicke här skulle de då allt till å lyssnas på reggae, fanns inge annat, haha ;P

Reggae! Vilket jävla namn det är egenligen... REGGAE liksom, va fan kommer det ifrån? Varför heter det så? Vem kom på namnet? ;) Nu kanske ni tänker att jag som "rastaman" och eftersom att jag skriver om "reggae" så borde jag veta detta och ha kunskap gällande ämnet men de SKITER JAG I. Det är därför jag frågar... Jag ska däremot sätta mig in i det mer, ta reda på fakta, söka på nätet, så att jag får lärdom, kunskap och erfarenhet. Det finns en hel värld inom REGGAE och i den världen tror jag att mitt liv hör hemma, jag tror att jag och hela min själ skulle trivas som handen i handsken där alltså. Man mår så fruktansvärt bra i den världen, du känner en sån fruktansvärt stor gemenskap, du känner ett enormt stort lugn, du blir så jävla harmonisk så det är fanimej inte sant alltså och du mår bara fantastiskt. Finns det nå bättre? Vem fan VILL INTE leva så? Det är för mig en mycket stor och viktig fråga, hur kan man INTE vilja leva så? Det är frågor som jag ställer till mig själv varje dag och det är frågor som jag tror resten av världen också ställer sig, varje dag dom vaknar. Fred och kärlek skapar harmoni samt lugn vilket skulle leda till ett friare liv och till en bättre värld. Här väger MEDPARTEN mest men ÄNDÅ så är världen som den är och människorna i den lever ett liv som dom egenltigen INTE VILL LEVA... hur fan kan det vara så? Ja men är det inte sjukt? Människor vill leva på ett sätt men lever de på helt annat... STÖRT!! Jag vet precis hur jag vill leva mitt liv och jag gör det också genom att ta egna beslut, eget ansvar, egna val och fri vilja... Jag gör bara saker som: "får mig glad", "gör mig lycklig", "ger mig kunskap", "erfarenhet", "ger mig STYRKA"och "att känna FRID".
 


"Röker du på" så känner du allt det här. Hur i helvete kan det vara OLAGLIGT??? Droger som hasch och marijuana är ju "LIVSFARLIGA"!!!! "-Jaja fö fan... TUMMEN UPP! kukskaft" I HELVETE HELLER!!! Alkohol är fan så mycket farligare och är det OLAGLIGT??? "-Nej!" Nej precis nej... Så kan någon FÖRKLARA för mig varför i helvete hasch och marijuana idag är olagligt? Kan någon FÖRKLARA för mig varför i helvete det inte är lagligt? Kan någon FÖRKLARA för mig hur FARLIGT det är? Kan någon ta å FÖRKLARA detta för mig? Tack. Hahahahaha NEJ!!!! *Det går inte* För det finns inga FÖRKLARINGAR. Drogen gör mer NYTTA än SKADA och det kan inte/vill inte "Världens ledare" acceptera men till allas glädje så har ju länder runt om i världen nu allteftersom VAKNAT UPP och faktiskt insett vad saker och ting handlar om och legaliserat drogen. Att Sverige ska göra det är väl bara "en fantasi", "en dröm som aldrig kommer att gå i uppfyllelse", "en patetisk tro som pissar mig i fejjan varje dag", "ren fantasi som aldrig kommer bli verklighet". 
 

 
Jag tycker Sverige är ett PATETISKT land. Ett skämt... Jag älskar det självklart på grund av att jag är född och uppvuxen i det, älskar själva "landet i sig", dess natur, landskap osv men det finns vissa saker som får mig att känna ett enormt HAT, ILSKA och FÖRBANNELSE över att jag är svensk och det är "det svenska SYSTEMET". Det är "korrupt" och "katastrofalt"... Visste ni tex att den "svenske utrikesministern" Carl Bildt, alltså den svenske föreståndaren för vårat land utrikes förser C.I.A och F.B.I med TOPPHEMLIG INFORMATION... Bla gällande: "De svenska försvaret...", "Nya forskningar/tekniker..." etc... och det där är bara "en bråkdel" som en "fisk i havet". Det är MYCKET!! Mycket mer... Systemen och världen är så jävla skruvad idag så ingen vet fan vad som är rätt eller fel egentligen, TROR JAG!! Vi bara "gissar" oss fram...
 
 
"-Nej men du såhär är de ju..."  
"- VA! Är det så?..."
"- Är du säker?..."
"- Sanning? Är det sant?..."
"- Nja, var de verkligen så?"...
"- Nja de vette fan asså, tror du?..."
"- Ä, de vette fan asså, vi provar!..."
 
Nej men TYP... Är det inte så då? Håller ni inte med om det? Man kanske hör om en sak, ser en sak eller helt enkelt får reda på någoning om någonting via nånting, skitsamma vad de är, kan va via ett rykte, genom en annons, artikel vad som helst MEN för att ta reda på om "det" stämmer så tar man ju reda på FAKTA!!! Eller??
 
Här finns det många personer som har mycket att lära... Beatrice Ask tex... Vilket jävla stolpskott!! Pajjas!!
Svenska drogpolitikerna är så fruktansvärt OKUNNIGA så att man nästan blir vettskrämd!! Och dom ska vara experter? Haha fy fan vilket skämt... 
 

 
Nej nu ska ja lägga mig i sängen och krama kudden tillsammans med chipsskålen som jag har under armen och cola glaset samtidigt som det visas en film... Får bli filmen som jag har uppgift på i skolan: "Flugornas herre" Godnatt på er. Sovgott och dröm sött så hörs och ses vi förhoppningsvis imorgon. Puss puss