Allmänt, Blixt&Dunder, Regn, Vädret Katatrofer, Vädret

Åska, Blixt&Dunder och Spöregn



DUNDER OCH BRAK!!! HIMLEN SKAKAR!!! KÄNNER NI VIBRATIONERNA??? VIBBARNA!!!! THE VIBES!!!!
 
Lööv it... Älskar det... Im just loving it när världen talar till oss.
 
När den påminner oss att den finns, uppmärksammar oss på att vi faktiskt lever på den. Den kan göra det på en rad olika sätt tex genom "Naturkatastrofer", "Jordbävningar", "Tsunamis", "Krig & Misär", "Regn och åska" m.m och det är just det sistnämda som jag ÄLSKAR!! 
 
Känslorna och inspirationen som uppstår som bara väller över i en som en skakad cola när det är "Blixt&Dunder" på himlen är obeskrivliga men ja ska försöka. Ett jävla svårt ord det alltså... "himlen". Jag brottas jämt med mig själv om vilket ord det är som gäller "Himlen" eller "Himelen"... "Himmel" skriver man ju knappt. Nej jag tycker det är ett yrt ord alltså... Himlen... HM. Kasta allt jag hade i händerna, satte på mig badshortsen, flätade upp dreadsen och bara SPRANG UT med händerna i luften och ställde mig bara rakt upp och ner, blicken mot HIMLEN och bara NJÖÖÖÖT!!! Så jävla härligt alltså... Bli blöt å bada i regn är iaf för mig en helt underbar grej, ett MÅSTE. Du står som ett kryss, sträcker ut armarna i skyn och blickar mot regnet. Du blundar, känner hur regnet bara faller ner över dig och du känner varenda droppe rinna. Du står förväntansfull, som ett litet barn gör innan han ska öppna paket på julafton och väntar på att blixten ska slå ner...du känner spänningen i luften. Njuter. Drömmer dig bort och inspireras iväg mot nya vyer, nya tider, nya minnen eller helt enkelt kanske till en helt ny känsla, vem vet? Prova!
 
Shit alltså vilka SMÄRTOR jag har nu alltså så det e nå helt sjukt...Ni vet det bara STRÅLAR, VÄRKER och GÖR ONT... Inte där jag hade problem bara eller nej nej för helvete heller ni vet att så kul ska ja ju inte få ha de utan jag ska ju såklart ha ont i HELA.