Psykisk ohälsa...

Hallå där mina kära vänner!!
 
Hur läget? Bra? Dåligt? Sådär?
 
Själv mår jag som ett vrak... Tror jag lider av något "Psykiskt " Kan knappt sova om nätterna, jag äter som en kratta, så fort jag stoppar i mig nåt så vill det ut igen. Får konstiga kropps attacker där jag kallsvettas, känner mig yr och vill typ bara hänga mig själv ;'( Snackade med en polare och beskrev symtomen och enligt han så lider jag av "Panik-ångest " Stämmer det tro? Någon som har erfarenhet? Känner igen sig? Hemskt är det iaf... Tar mycket på mina psykiska krafter. Extremt påfrestande nu när jag sitter i skolan och försöker koncentrera mig på vad det är läraren försöker lära ut, som tur är så är det mycket repetetion nu och det mesta vi läser känner man till, men ändå. Man vill ju känna sig delaktig och känna att man hänger med och förstår vad det är hon pratar om men inte ens det klarar jag... Vänder och vrider på mig där jag sitter, suckar, tar djupa andetag, blundar och försöker vila men det är då kroppsattackerna kommer ;'( USCH!! 

Snackade med "rektorn " igår som har jobbat med "Psykiatri " ca 15 år och hon föreslog att jag skulle ta kontakt med min vårdcentral, ringa dom och beskriva det som jag beskriver nu och sedan få någon sorts hjälp utifrån de... Det löper 70% chans att "läkaren" då ordinerar "sömnmedecin" eller något annan form av "näringsrik" medicin och det är inte det jag behöver tror ja... Behöver nog bara någon att "snacka med" ;/ Någon som ställer upp? ;D Får se när jag ringer... Måste ha ringt före nästa Tisdag annars får ja skäll av rektorn, hehe.
 
Nog om mig nu... Skriver om något roligare. Som tex att jag hyrde och såg en oerhört GRYM film i förrgår... En film med "Breaking Bad" geniet "Aaron Paul" ... Filmen:Hur jävla bra film som helst... Alla ni som tok-älskar "Fast & Furious" tex kommer AVGUDA denna. Och framförallt om ni gillar "Aaron Paul". Han spelar sin roll fantastiskt bra och hela filmen är så jävla tung. Filmer med fart och fläkt är dom bästa ja vet. Bara tok längtar tills "F&F 7" har premiär... "Jason Statham" är då med i huvudrollen... då kan inte filmen bli annat än en STOR SUCCE!! Hyrde också en annan film igår men som inte alls var lika bra. Filmen var helt OK men dock ganska SEG och det hatar jag med filmer... att det inte händer nå:
Idag blir det ingen film utan idag blir det att se på SPORT... TV6 bjuder på en spännande "Champions League" kval match mellan Österrikiska "Saltzburg" och Svenska "Malmö FF". Fan va jag hoppas att Malmö klarar det... När var det sist ett svenskt lag var där? 2005 va? AIK... Har för mig det var AIK, Fiorentina, Barcelona och Arsenal och det gick inte så bra för det svenska laget :P 
Nu ska jag till Falu Lasarett, Kompetens centrum och lära mig om "Såromläggning"... Kmr bli intressant.