Ny tattoo...

Godmorgon vänner!! 
Sovit gott? Haha det gjorde jag... Sov som törnrosa inatt kändes de som. Halv slumra framför fotbollen först... Missa Saltzburgs 2-0 mål och Malmös reducering i 90:e minuten som tamefan ändrade på förutsättningarna inför returen nå så kopiöst. Nu kan vad som helst hända nere i Malmö. Dom lyckades ta Dynamo med 2-0 hemma så 1-0 mot Saltzburg borde inte vara nå problem, det räcker ju. Malmö är fruktansvärt starka hemma, har ett enormt publikstöd men jag tror att Österrikarna kommer ta det jävligt passivt i inledningen av matchen medans Malmö kör ALL IN... Vilken jävla match man fick se igår, kunde lika gärna slutat typ 7-5 till Saltzburg om lagen hade satt alla chanser som dom hade. Rosenberg skulle satt MINST 1. Hur många chanser hade han? 2-3-4 typ... Jaja spännande retur kommer det bli iaf, jag hoppas verkligen innerligt att dom går till grupp-spelet. Inte för att dom kommer ha en endaste möjliga chans till att vinna någon utav matcherna men ändå. Skulle va en dröm om dom tex hamna i samma grupp som nåt stor lag som tex PSG, Real Madrid, Barcelona eller Bayern Munchen, då ska jag göra allt för att ta mig dit. Tyvärr så är ju inte mitt älsklings lag Manchester United med... missar Champions League för första gången på 18 år!!! ;'( *känns riktigt tungt* Vilka ska man nu hålla på??? ;/ Arsenal fick bara 0-0 borta mot Besiktas igår, hoppas dom torskar hemma. Men jävlar vilket SKOTT Demba Ba drog på direkt vid avpet igår, 4 sekunder tog det och bollen/målvakten styrde upp den stenhårt i ribban, var ett mäktigt jävla skott. Crazy!!
https://www.youtube.com/watch?v=iK11sNEvTvw 
Sitter i skolan nu... jobbar självständigt. Har varit ett sånt jäva liv och klagande på att folk håller på med "icke skol-relaterade" saker, tex på mobilerna och datorerna så f.r.o.m idag så sa lärarn att dom som vill ha föreläsning följer med mig, resten får jobba själva med sina datorer, mobiler eller vad det nu är. PERFECT!!! Borde dom infört från första dagen... Jag jobbar mest och bäst då. Måste plugga intensivt som fucking fan nu för jag har en monster tenta nu på Fredag och Torsdag nästa vecka... Har läst ca 10 sidor i boken och den innehåller 360 sidor :) Ska ha prov på Kapitel 3,4,5,6 nu på Fredag och Kapitel 10,12,13,14 på Torsdag nästa vecka, GOOD LUCK CHUCK!!! Fuck va drygt det kommer bli. Tur att man är ganska klar i huvudet nu för tiden så det kanske fastnar nånting iaf så man kanske kan lyckas skramla ihop till ett E iaf. Det visar sig ;/
WOW!! Hade rast nu kl.10 och satan vilken jävla nikotin kick jag fick när ja gick ut och rökte. Smaka faaaan... Blev nästan illa mående och lite små yr efter ca halva ;( Tror fan att ja ska göra ett krafigt seriöst försök med att sluta. Jag känner ju liksom inget speciellt SUG efter cigg så förstår egentligen inte varför jag gör det... antar nog att det bara är "vanan". Varför röker du/ni??
Idag när jag slutar så är det ÄNTLIGEN dags för min 6:e tattoo... Ska göra ett "Geisha-huvud som har ett samuraj svärd rätt genom huvet " ;D Kommer bli as fet. Jag är så jävla exalterad över att göra klart allt. Har gjort olika motiv nu på ca 2 månader. Längtar verkligen tills vi ska börja fylla i alla och tills alla detaljer är satta. Mitt högra ben kommer då vara hel täckt med ett "Asiatiskt/Japanskt/Religioniskt" stuk.. Här är dom ja gjort hittills: 
KOI-fisken är först och främst en "cover up" och den gjorde vi först, för ca 2 månader sen
Sedan gjorde vi "Ormen" och en "lotus blomma" (Ormen är inte riktigt klar)
Sedan gjorde vi tattoo 4 & 5 "En Haina-mask" och "En buddha"
 
"Geisha-huvudet" kommer sitta snett nedanför "Buddhan" till vänster
Såg på IDOL igår också... har sett båda hittills och satan vilka jävla nötter men även extrema talanger det finns alltså. Helt otroligt. Finns 2 st 15 åringar som har imponerat nå alldeles galet men det finns äldre som är bättre men tror iaf att dom kommer komma långt. Nej nu får det räcka med skrivandet, måste plugga också ;D Hej hej!!
 
 
#1 - - Gina:

Snyggt! Planerar själv på att tatuera mig innan årets slut :)

Svar: Tack ska du ha! ;P Allright ;) Härligt. Vad blir det då för nåt då? Du har INGEN än så länge lr? ;) Kram
Sebastian Krabban Wattberg

#2 - - Gina Senewiratne:

Det blir ett lejon som symboliserar min pappas land :) Nope, det blir min första.

Svar: Jasså? :) Vad är det för land då? Vart ska du göra den? Haha ok, akta dig! Så fort du har gjort den så kommer du vilja göra 100 till :P man blir beroende!!
Sebastian Krabban Wattberg