Helt otroligt...

SVENSKA CUPEN
VS
SLUT RESULTAT 4-1 !!!
Herregud vilket jävla resultat... kunde knappt tro mina ögon och öron när jag såg och hörde vad Dalkurd hade gjort. Samtidigt som jag blev lite små sur för hade ja vetat om att dom skulle spela den där matchen igår så hade ja ju självklart varit på plats för att se den grymma tillställningen ;'( FUCK!! Hade ju ingen tanke alls på de.
Var ju meningen att ja skulle tattuera mig igår men det blev inge... Tattuerarn hade slut på "stencil-papper" och då går det inte. Behövs för att tattoon ska kunna sitta fast på bene så att han vet vad han ska göra... tyvärr är han lite anti till att fri-handa fast jag vet att han skulle klara av det och att det skulle bli bra ändå men han är ju samtidigt schysst mot mig för han vill ju att det ska bli så bra som möjligt ;) Thanks dude!! Men grejen är ju att jag är så jävla fucking sugen på att göra den och speciellt gö klart allt vi börjat med. Men men snart rullar stålarna in så att han kan beställa nya grejer och då jävla ska de köttas!!! :P Har en del andra polare som också håller på men dom är mongolid anti till att ge ut matrial till "hemma-tattuerare" ;/ det är bara nånting som man inte gör. Tror t.o.m dom skulle anmäla de... Basterds!! ;D Jaja snart så... 
Igår innan ja drog hem från skolan så kom en utav lärarna fram till mig med ett CHOCK-besked: För ca 2-3 MÅNADER SEDAN gjorde vi en "hem-tenta" i Psykologi 1. IGÅR... alltså kommer stolpskottet och säger att jag inte är godkänd på den, hon kan inte göra någon bedömning på det jag har gjort för tydligen så var 70% av tentan ren avskrift från en massa olika forskare, läkare, lärare, proffessorer osv... Satt med hakan i backen, blicken stirrandes rakt fram och skallen var alldeles TOM!!! Snälla rara, hur i helvete kan man komma 2-3 månader senare och säga en sån sak?? Speciellt nu när det knappt finns någon tid kvar på utbildningen och precis när vi ska ut på praktik!! Hur fan ska ja kunna komplitera?? Kommer få lov att ta en jävla massa tid som jag egentligen inte har och som jag egentligen borde fokusera på andra saker... Blev jävligt skeptisk nu till att om ja ens kommer klara den här utbildningen ;'( Jag som trodde jag var färdig utbildad undersköterska men ett Psykologi 1 skulle innebära att jag INTE är det och det skulle ju verkligen vara förrödande. Då har jag gått här helt i onödan och då kommer jag verkligen bli förbannad och tappa all motivation till att ens fortsätta med skiten. Måste verkligen verkligen sätta mig ned i lugn och ro och tänka över detta, studera och plugga som ett djur. Men samtidigt är jag RÄDD för det finns ingen tid!!! För nu den 25:e så börjar min praktik... kmr säkert jobba hela veckan och sedan den 30-31 Aug så är det "Domar-kurs" och 1:a September flyttar ja ju, vet just nu inte vilket datum ja kan börja flytta. Antingen kanske ja kan göra det under helgen 30-31 efter kursens slut eller om det måste ske precis den 1:a Sep och då blir det ju lite tajt för då måste lägenheten i Svärdsjö tömmas samtidigt som ja ska flytta in i den nya, puh, kommer ju bli ett jävla stå hej!! Sen så fyller ju också MORSAN år så man skulle ju vilja ha någon tid över för att svänga förbi där på någon kaffe kopp, tårtbit och säga grattis, kanske ge nån blomma lr liknande. Dessa 10 dagar framöver kommer bli enormt STRESS-fyllda. Måste kuta iväg och kasta i mig en "pan-pizza-vesuvio" nu som lunch innan jag ska skriva 1:a provet utav som ja ska inom dessa 10 dagar. Kommer gå åt fanders... Har inte läst ett piss men ja får göra så gott ja kan. Ska sedan hem till Oscaro efter skolan, han måste fixa min laptop som har kukat ur ordentligt!! ;( Jävla piss teknik... Ska sedan möta Sandra som kommer från Nyköping och som ska stanna över helgen. Kommer nog bli mys... :) :)
Smell ya later ;D