Helg!!

Hej på er!!
Idag är det Fredag... Det menas med att det är helg! Fast det var väl inte så svårt att lista ut ;D Haha. Så nå? Vad händer? Fredags mys? Fest? Party? Eller ska ni bara slöa som vanligt framför TV-soffan och UGGLA? Själv har ja en sju djävulens massa att göra... Ska först och främst vara här i skolan, ska snart göra "Kateter-sättnings prov" och efter lunch bli det "Tenta-skrivningFETT NERVÖS!!! 
Efter skolan så har ja några ärenden att uträtta... först till Kopparstaden, sedan hem till Far och sedan måste ja reka vart min praktik-plats ligger, börjar ju jobba på Måndag så det vore ju bra och veta vart ja ska ;D Hehe. Ringde chefen idag och tydligen så hade hon utsett en handledare redan i Måndags åt mig och igår så cykla tyvärr hon omkull och BRÖT ARMEN!!! Aj aj aj... Så nu fick chefen det lite hett om öronen för hon är ju tvungen att hitta en ny handledare och man kan ju inte ta vem som helst... måste ju vara någon som först och främst är utbildad till att handleda och dels någon som har erfarenhet av det tidigare, annars blir det oftast inge bra. Men det ordnar sig nog.
Fick också glada nyheter gällande flytten igår... jag slipper betala in hela min "besiktnings-räkning" från Svärdsjö-lägenheten. Kopparstaden går med på en avbetalnings-plan, BARA FÖR MIG gör dom ett så kallat undantag ;D JIPPI!!! HURRA!!! Måste bara dunka in hyrorna innan... Ca 7000:- totalt men får hjälp av familjen som tur är... Vad skulle jag göra utan er, tack!! Älskar er <3
Blev GODKÄND på "Kateter-sättningen" ;P Fett skönt. Nu ska ja gå och värma på lite lunch, korvstroganoff m ris!! *MUMMA* Sticker över till Eric på en kaffe och en cigg också... See ya all!!