Fotboll & Film

God afton kära vänner!!
 
Idag är det Söndag den 24 Aug och det står FOTBOLL på schemat ;D
 
14.30 Tottenham - QPR ( Ser den här medans jag väntar på dom andra )
16.55 Sunderland - Manchester United ( Börjar med att se första halvlek )
 
 

18.00 Dalkurd - Västerås ( Håller regnet i sig skiter ja i att åka dit )
 
Sedan så måste jag dela med och berätta om en utav " VÄRLDENS MEST BÄST GJORDA " svenska filmer som någonsin gjorts... Har tydligen gått som "Mini-serie" på SVT i början på året, hade jag TOTALT MISSA!! Stod på affären och spåna lite över "nyheterna" på "hyr-films-apparaten" och efter en stund hitta ja denna. Det första jag reagera på var att den är 3 timmar lång och det märker man inte av överhuvudtaget för när det tog slut så tänkte ja: Va redan?? ;O Haha... Nej denna film är bara ett MÅSTE!!
" ETTOR & NOLLOR "
Trevlig Söndags underhållning på er allihopa, det ska iaf jag ha ;D
Puss & Kram <3
 
#1 - - Larssa:

Tack för tipset ! mycket bra och slutet är ju skrivet av ett geni ;)

Svar: Slutet är det mest magnifika avslut jag någonsin upplevt i film-väg... herre jesus skapare!!!
Sebastian Krabban Wattberg