FILM & TRAGEDIER ;'(

R.I.P

Fy fan... När jag gled in på affären idag och såg löpsedlarna så blev jag så chockad att ja gick rakt in i ett blomställ där dom hade massa buketter med rosor, PANG sa de bara, HOPPSAN skriker jag och knallar vidare som om ingenting hade hänt ;D *Undra vad dom tänkte dom som såg de* Tog iaf minst 10-15 min innan verkligheten kom ifatt mig och talade om för mig vad jag nyss hade läst... kom nästan en tår ;( Robin var en oerhört grym, bra och en helt fantastisk skådespelare. "Ett komiskt geni", "komikernas GUD" lyder vissa av Hollywood stjärnornas citat, kan bara instämma och hålla med!! "Jumanji" och "Mrs.Doubtfire" är 2 av mina största favoriter med honom... vilka/vilken är er?
Nu går vi över till dom levande... Såg en sån OERHÖRT BRA, GRYM, FANTASTISK, SPÄNNANDE, NERVKITTLANDE och NAGELBITANDE FILM igår så det var nå helt sjukt, satt fastklistrad som ett tuggummi under skolbänken samtidigt som jag höll på att bita sönder fingrarna och nu känns det som om att jag måste dela med mig utav den för detta VAR och ÄR en av 2014 ÖVERLÄGSET bästa gjorde filmer. Har svårt å tänka mig att dom skulle kunna matcha en lika bra film innan års skiftet, men den som lever får se. Den här filmen var iaf en av dom bästa jag har sett på bra bra länge och jag som är super skeptisk när det kommer till "rysare" eller "skräck" men den här var gjord av samma som gjort "Paranormal-filmerna" och bara det räckte för att jag skulle ladda hem den... Dom filmerna är dom bästa "skräck"-filmerna för min smak iaf. Samma har också gjort "Insidious" som också är svinbra. Men den här folket.. den SKA ni se... eller nej, ni ska inte utan ni MÅSTE.
 Före jag satte på "Oculus" så såg jag och min granne på en annan film... en CP-rolig och en helt galet FLUMMIG rulle alltså:
"Bro's Before Ho's"
!!!TRAILER!!!
https://www.youtube.com/watch?v=kYjkfdPMPB4
Stört skön HOLLÄNDSK film som alla stoners&buttheads BORDE se.
Nu ska ja se vad filmerna "Squatters" & "The Reckoning 2" har att erbjuda, återkommer med kommentarer sen.