CRAZY....

Kände att jag bara var tvungen och gå in här och skriva att VÄDRET här hos mig är helt fucking galet CRAZY!!! Det har snart ÅSKAT, BLIXTRAT, DUNDRAT, BULLRAT, MULLRAT, SPRAKAT, BLÅST NÅ SÅ IN I HELVETE OCH BARA ÖÖÖÖÖSSSSSTTTT NER MASSSSVIS MED REGN.... i snart... jadu, bra fråga? Ja gud vet inte hur länge? Men så fruktansvärt jävla härligt, underbart, fantastiskt och VÄL BEHÖVLIGT...Asså det bara flimmrar till, hela tiden, ena sekunden efter den andra och flasharna blir bara grymmare å grymmare tills det att en blixt eller fler dyker upp. Måste ha slagit ned här i närheten för TV;n slogs ut en kort stund... eller antennen på "fastigheten" för jag satt och kolla på TV och rätt som det var så spraka sändningen till och sen blev det svart... på varenda kanal... ;/ Ringde grannen och det var samma sak där. Så jag vette fan men som sagt det kom tillbaka rätt snabbt. Har ju varit snus torrt och snor varmt dom senaste dagarna ju. Hoppas det når "branden" lr kommer därifrån. Eric berätta för mig att det skulle krävas minst 72 timmars konstant regnande och att det skulle regna minst 150ml/s om det skulle ge nån effekt på "skogsbranden" kan ju lätt lova och garantera att det måste det har varit här... Kändes som stora vatten hinkar som man fick på sig, speciellt när det kom en liten mini "orkan vind" mot en... SPLÄSCH!!! liksom... där fick du! ungefär. Nej fett nice... Bra där världen, så ska de se ut. Nu är det slut på den här svenska naturkatastrofen en gång för alla. 
 
Så... nu går jag fan och lägger mig, och fan ta mig om jag FÖRSOVER mig igen. Godnatt mina små nattugglor!! <3
Stick Figure