BLÅS-PREMIÄR!!!

Äntligen!!!
Nu är det äntligen dags för årets första blåsning... ;D Det blir en träningsmatch i Långshyttan, Damer Div.2, Hedemora mot något lag... antingen var det Strömsbro eller Sätra, kommer inte riktigt ihåg ;) Men men ja ska iaf döma, det är huvudsaken :P Missar då tyvärr de extremt viktiga retur mötet i Champions league kvalet mellan Malmö FF - Saltzburg... ;'( KANSKE kanske hinner med och se sista 15 minuterna och det är ju då det brukar avgöras så det kanske blir perfekt, vem vet. 1-0 räcker för Malmö men gör Saltzburg mål så får dom de lite tuffare... 2-1 ger förlängning... så vi får hoppas dom håller tätt bakåt, hehe. *Lättare sagt än gjort va*
Såg idag att ja fått mejl ifrån min lärare också... E+ är det totala betyget ja fick på mina 4 tenta-skrivningar som jag gjorde strax innan jag gick ut på praktiken, fett nöjd. Sjukt skönt att bli godkänd på dom. 1 tenta och 4 kompliterings frågor har jag kvar att göra sen är jag förhoppningsvis en GODKÄND och FÄRDIG-utbildad USKA.
Körde min 2:a dag på "praktiken" idag också... Var mycket spännande, roligt och trevligt. Träffa massa roliga och härliga människor som ja skulle ta hand om, riktigt sköna lirare. Killen som är "handledare" till mig är en polare till migs BROR så det går jävligt bra att jobba med honom. Det är det bästa med det här yrket, att man träffar så mycket olika folk och att arbets uppgifterna varierar så hemskt. Det gillar jag! Det ska vara flexibelt annars tröttnar jag snabbt... Samma skit dag in & dag ut skulle ja inte palla så jag jobbar hellre flexibelt än enformigt.
Imorgon börjar jag 13.00 så jag får lite sovmorgon och kan kanske packa 1 kartong eller 2 inför flytten i helgen.
Vi hörs!!